2015年5月14日木曜日

昼夜のサイクル変更テスト


"H1Z1 の夜時間に関する興味深いデータが取れた。これを見てくれ。"

Reddit の原文
We had a very interesting report run just now. It shows a much higher percentage of people log out when it gets to night. We play the game too, and we've tuned it as best we could to be fun and not too dark, but the data is quite stark. We are considering experimenting for a few days with no nighttime on the core PVP servers (hardcore would still have it).
Personally I love the night, but data is data and it's you, our players doing the logging out when it gets dark. You are literally voting with your feet on this issue. We may also end up with a compromise.. Daytime only servers, but we may still do the experiment with all the core PVP servers to see what you think. If we try it it will only be for a few days (although if you like it a lot we could keep it).
Update: Ok looking a the feedback in the thread, we'll just make it another ruleset and try that. We're also going to make night shorter and maybe try to brighten it up a bit more.
Update 2: Ok we're just going to take a couple of servers and make them daytime only, and we're going to make adjustments to the night itself. Thank you for the feedback!
Smed
 "とても興味深いレポートがある。(ゲーム内の)夜時間になると多くの人々がログアウトするのだ。私たちもゲームをプレイしているし、面白くかつ暗すぎないように私達のできるベストの調整を行った、しかしデータはとても明確だ。私たちはしばらくの間コア PvP サーバー(およびハードコアサーバー)で夜時間を無くす試験を行うことを検討している。

個人的には夜時間が好きだ、しかしデータはデータであり、それはすなわちあなただ。私達のプレイヤーは夜になるとログアウトしている。あなたはこの問題に対してその行動で意志を表明している。私達もそれに歩み寄るだろう。夜時間の無いサーバーだが場合によってはすべてのコア PvP サーバーでその試験を行うかもしれない、あなたの考えを見るために。もし行うならば、ほんの数日のみの実施になるだろう(あなたがとても気に入ればそれを保持するかもしれないが)。

アップデート:OK、スレッドのいくつかのフィードバックを見ている、私たちは別のルールセットを作成し試行するだろう。夜時間を短くし、おそらくもう少し明るくするだろう。

アップデート2:OK、私たちはいくつかのサーバーを選んで夜時間を無くし、同時に夜時間の調整も行っていくだろう。フィードバックをありがとう!"



"2つのハードコアと2つのコアサーバーを調整し、夜時間を無くした。"

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