2015年7月15日水曜日

Smed が Twitter アカウントを閉鎖

Reddit の原文
I walked away from Twitter of my own choice.
I really love making games. It makes me happy. I saw Twitter as a great way to talk 1-1 with players which I love doing. I'm simply not going to let this make me lose focus....but I am going to walk away from Twitter and not miss it for a second. Life's too short to let things distract me from what I really like doing. I will miss the interaction with our players though. A great deal.
Smed
"自身の選択として Twitter から離れることにした。

ゲームを作り上げることを本当に愛している。私をハッピーにすることだからだ。Twitter はプレイヤーの一人ひとりと話すことができるすばらしい手段だし、そうすることを私は好きだ。 この手段を失いたいわけではない・・・しかし、私は Twitter から離れ、二度と戻ることはないだろう。人生は短く、それは私が本当にやりたいことから離れる暇を与えてくれない。私はプレイヤーとの交流を懐かしく思うだろう。敬具。"

0 件のコメント:

コメントを投稿